Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Świeża Przyszłość

Świeża Przyszłość


Naszła mnie ochota na wspomnienia. Podobno wyruszając w podróż po przeszłości należy przymrużyć oczy. Dzięki temu złe chwile nie są tak bolesnymi, a te miłe równie mocno przesiąkają każdą cząstkę Ciebie jak wtedy gdy miały miejsce... Kończąc po raz kolejny jedną z ulubionych książek przypomniała mi się historia pewnej znajomości. I teraz zadaje sobie pytanie co by było gdyby? Jednak gdy pojawiło się rozdroże bez przeszkód wybrałam drogę ku Patrykowi, choć mogłam kroczyć w przeciwnym kierunku. Choć ciekawość i wyobraźnia zabierają mnie do różnych miejsc, różnych sytuacji i stwarzają obrazy tego co mogło by się zdarzyć to jednak obawa i w ogromnej mierze miłość do Patryka chcą by było jak jest i nic się nie zmieniało. Bywają jednak momenty, gdy obraz rzeczywistości zostaje zamazany na korzyść myśli płynących ku nieznanemu. Wtedy ogarniają wątpliwości... czy uczucia, którymi darzyło się osoby bliskie, czy uczucia miłości były realne czy po prostu nieznajomość prawdziwego wymiaru uczucia przekształciła umysł, który stał się niesprawny przez co przeinaczał, stawiał wszystko na głowie, w innym świetle. Patrząc na to z perspektywy czasu wszystko wydaje się takie proste. W życiu można pokochać tylko raz. Pozostałam przy prawdziwej miłości i choć cały czas zastanawia mnie co by było gdybym poszła w inną stronę. To jedno wiem przyszłość będzie zupełnie inna jeśli nie zobaczę z drogi którą wybrałam ponad trzy lata temu, zupełnie inna ponieważ droga ta jest mi już znajoma, bliska i nie zgubie się w niej. Szczególnie dzięki temu, że nie idę sama, bo jest ze mną osoba, którą kocham. Osoba, która mam nadzieję nie zawiedzie i pozostanie na wyciągnięcie ręki w złych jak i w dobrych chwilach.
Nowy, świeży wygląd. Już dawno nie tworzyłam szablonu od samego początku do końca. Jeśli już coś zaczynałam robić to nie trwało to długo. Brak internetu zniechęcał najszybciej jak tylko mógł. Ale nie tym razem. Wszystko przez nowe zdjęcie, moje zdjęcie. Przeróbka wykonana przeze mnie zachęciła do pracy. Pomyślałam, że plażowy szablon się już przejadł i powolutku zaczęło wychodzić coś nowego. Odcienie szarości i tęcza w tle sprawia, że nie mogę oderwać od niego wzroku, jestem wprost zadowolona, że pomimo długiej przerwy z html'em udało mi się stworzyć prawdziwie Gensi'lowski szablon:) A jak się Wam podoba?
Wesołe Miasteczko zaliczone, choć nie tak jak planowaliśmy. Pogoda nam się popsuła i musieliśmy przełożyć to na inny dzień. Niestety w ten dzień zrobiło się niezwykle duszno i gorąco. W autobusie było mi niedobrze. A na miejscu cały czas czułam pragnienie. Jechałam tylko na jednej atrakcji (Cyklonie), po czym stwierdziłam, że jestem tchórz i pozostałe atrakcje są dla mnie zbyt intensywne. Cyklon również taki był, ale znalazłam dla niego trochę odwagi, która umknęła jak tylko zaczęliśmy zjeżdżać w dół. Patryk i moi bracia wykorzystali resztę punktów z mojego karnetu. Było nawet fajnie, ale zostawiliśmy tam dużo pieniędzy pomimo tego, że mięliśmy darmowe karnety na 50 pkt (na osobę). Ciągle piliśmy. Co poniektórzy ciągle jedli;) A ja się przyjarałam. Jak tylko wróciliśmy do domu poczułam jak bolą mnie nogi ale i odetchnęłam, bo nareszcie dom... Stwierdziliśmy z Patrykiem, że Śląskie Wesołe Miasteczko pomimo iż jest największym w Polsce jest nieszanowanym i nieładnym. Atrakcji także za wiele nie ma. Mogli by się postarać zrobić w Polsce coś naprawdę świetnego, ale nie ma na co liczyć, a szkoda...

gensi | 31st.sie.09 | Powrót | komentuj | maźnij




Radziorex

Szablon, mnie sięosobiście podoba ten obecny, lubię takie barwy.

ciekawie ujęta forma na początku wypowiedzi, nader prawdziwa i jak łątwo brzmi ale do tego czas jest potrzebny..
pozdrawiam ;)
17th.wrz.09 | | brak www | IP: 89.79.244.126


Shylin

Och, jaki śliczny szablon!
16th.wrz.09 | | brak www | IP: 83.31.114.215


Justyna

Ja rzadko wspominam. Teraz szkoła wyparowała mi cały mózg [ choć powinno być na odwrót ]
fajnie masz że świetnie sobie radzisz z html bo ja tak średnio a w tym roku będziemy to brać na informatyce ;(
a wygląd bloga jest czadowy ;*
3rd.wrz.09 | | brak www | IP: 83.29.53.149


Monika

Bardzo ładne zdjęcie i szablon :)

a notka bardzo dojrzała..
1st.wrz.09 | | brak www | IP: 88.199.131.179


karo

O tak, ładny szablon. :)
Czasem też się zastanawiam co by było gdyby...
I chętnie wybrałabym się do tego Wesołego Miasteczka. :]
1st.wrz.09 | | brak www | IP: 195.116.217.2


Fioravanti

no to nie przepraszam.^^ bardzo mi się podoba ;))
31st.sie.09 | | http://brakadresu.wjo.pl | IP: zalogowany


Fioravanti

Jeśli chodzi o wczesne wstawanie, to w II klasie tak było, jednak teraz idę do III gimnazjum, a w tej klasie większość lekcji w tygodniu zaczyna się np. o 10.xDD

Kiedyś gdzieś powiedziałam, że wspomnienia to rany, które się wiecznie goją. Istnieją pewne wydarzenia - czasem błahe, mało istotne, ale także takie, które przez długi czas tkwią w naszej pamięci i umysł nie jest w stanie przez dłuższy czas je z tej pamięci wymazać. Nawet takie stare wydarzenia sprawiają nam przykrość. I mimo tego, że próbujemy o nich zapomnieć, z każdym dniem jest gorzej, nawet najmniejszy szczegół przywołuje stare wspomnienia.
Mam tu na myśli takie sytuacje, które sprawiają wielki ból, wbijają 'drzazgę w serce', która po pewnym czasie przestaje boleć, ale chociażby przy najmniejszym potknięciu pojawia się ze zdwojoną siłą. Właśnie to ta drzazga, której za nic nie możemy się na zawsze pozbyć sprawia, że budzimy się w nocy zalani łzami smutku.

Obecny szablon bardzo mi się podoba :** Podziwiam Cię za to, iż odważyłaś się umieścić siebie na głównym planie, ponieważ mało kto się na takie coś decyduje.

Pozdrawiam i przepraszam za tak długi komentarz! ;P
31st.sie.09 | | http://brakadresu.wjo.pl | IP: zalogowany






 




About Site

Register Ever: 110810
Site Name: gensi89.blog4u.pl
Site Open: 02.03.08'
Designer & Writer: GENSI

Important Dates

Gensis Birthday For: days!
Single woman: days!
With blog4u: days!

Quest Book

001.   Look
002.   Write

Nice Memories

2010 Jul Jan 2009 Nov Sep Aug Jul Jan 2008 Dec Nov Oct Sep Aug Jul Jui May Apr Mar

Lay By

© 09' GENSI
All rights reserved

Fast Navigation

001.   Home
002.   Fav Me
003.   Quest Book
004.   Color Book
005.   About Me
006.   Prousts Questionnaire
007.   Fun Test
008.   Id

Beautiful Souls

001.   Bryget
002.   Madzia&Maciek
003.   Monika
004.   Riot
005.   Gromka
006.   Kasieńka&Michał
007.   Lena
008.   Sposobem Do Szczęścia
009.   Holly
010.   Julia
011.   Tynka
012.   Roksia&Szymek

Funny Things

whose line is it anyway?
whose line is it anyway? (2)
oct- happy ever after

Gensis Portfolio


2009 Trucha- moja szalOOna chomiczka'

Skotnica 2009' Osa czy też pszczoła zapylająca kwiatek.'
gensi89
lays-factory
wrzuta
deviantart